5 Eylül 2009 Cumartesi

PRENSESİM ENFEKSİYON KAPMIŞ:(


Pozlara bak anne çik çik beni diyo epey resim çekmiştik bu resimlen beraber...

Oda annede ne görürse onu alıyo beni örnek alıyor..
Kızlar anneyi erkek çocuklar babayı kendisine örnek olarak alırmış cidden yaptığımız herşeyi algılıyorlar çocuk deyip geçmemek gerek çok akıllılar MAŞALLAH aşkıma...

Güzel kızım enfeksiyon olmuş sağ gözü kıyamam sana prensesim dün göz doktoruna gittik hiç ağlamadık biraz yaramazdık ama hiç ağlamaması beni mutlu etti...
Resmini çekeyim dedim makinamız bozuldu ilk göz muayenemizi resmedeyim dedim olmadı ama çekilen resimleride ekleyemedik onlarda eklerim..

Bu resmide cep telefondan çekince iyi çıkmadı ama pozverişini eklemek istedim kurban olurum pozverişine senin ben...


Küçük prensesim hikaye kitabını okuyor....


Bıdır bıdır bişeyler söylüyor ama çok tatlı maşallah;))


Uzun zaman oldu ramazan telaşı ile mukavele ve akşam yemeği telaşı küçük kızımı parka götüremedim...

Anne denize ditcem deyip durdu yine denize ve parka dayanamıyoruz çok aşığız ;)

Şimdilerde sürekli kıyafet değişiyoruz..

Brazcık yaramazlık yapsa hemen affettirmesi biliyo anne sni sevom cocaman sevom diyo bende bazen çok kızınca sevmiyorum dediğimde üzülür bazen sevon der...


Anne seni ne yaparsan yap çokta sinir etsen çıldırtsanda seni sevmemek mümkünmü güzel kızım ben seni senden herkesten çok daha çok seviyorum bana benden yakın oldun canım oldun seni sevmemek olurmu sen sevilmeye değersin kıymetlimsin...


Ve tuvaletini öğrenmesine rağmen bu aralar çişini altına yapıyo bazen söylüyo geceleride sahura kalkınca çiş yapıyoruz ama neden tamda öğrendik derken altına yapıyor anlamış değilim doğrusu??
Prensesim pazar alışverişinde keşifte neredeyse karnını doyuruyor pazarda...






Birazcık kızıyorum ama sabretmesini öğrenmem gerek değilmi güzel kızım eee kardeşde geliyo hayırlısıyla anneyi bakır köye gönderirsiniz;))

Şaka şaka ben çok mutluyum eh o kadarlık anneliğin zahmetine katlanacağız..


Bugün babamız kızıma eğitim seti almış ne çok seviniyo görülmeye değer canım benim;))

Hiç yorum yok:

İŞTE BENİM MELEKLERİM