15 Eylül 2010 Çarşamba

BİZİM İÇİN HAYAT NASIL GEÇİYOR:D




Dili çıkığım benim şirinlik abidesi benim tatlişkom:))



Su perisi benim kızım deniz aşığı kırbirkere maşallah prensesime;))



Hamarat kızım Annenin küçük yardımcısı:))



Doktor muayenesinde prensesim ve kraliçem ;-)


Ecrinim artık ben abla oldum diyor her konuşmasından 100'de 70'inden ben abla oldumya diyor:))
Ecrinim Güzel kızım bugün GRİP AŞISI oldu:((
Çok üzüldü doktor hanıma çok kızdı iğrenç doktor ben bidaha gitmicem diyor hastaneye....
Epey ağladı kuzum benim:((
Bende GRİBİM minik meleğim Elif Ecemede geçmez inşallah onunda bugün muayenesi yapıldı KIRKBİRKERE MAAŞALLAH kuzumun durumu çok iyi bugün 4,ay 10,günlük olduk;)
20 Gün sonra meyvelerden ve yoğurt yapıp kullanmaya başlamamızı söyledi doktor hanım..
Fotoğrafta çekildi doktor hanımla kızlarımın yüzü gülen prensesimin sonra Grip aşısı olunca çok ağladık...
Maaşallah hiç gıkı bile çıkmadı uslu kızımın:))

Güzel kızım Elif Ecemide Bebek arabasından düşürdüm belki 10-15 gün oldu yavrum seni ALLAHIM korudu 1 saat gözlem altında bekledik morarma ve herhangi bişey olmadı güzel kızımda çokta tatlı MAAŞALLAH Arefe günü yeni bitane bebek arabası aldık bebeğimin düştüğünüde yeni almıştık ama hiç hoşuma gitmedi..Tarhana çorbasından tadımlık verince elif eceme alerji oldu bayramda kızarıklıklar oldu 3 güne geçti çok şükür...
Küçücük meleğim ablasıyla sonra iyimi anlaşıcak yoksa saç saçamı giricekler yoksa hep iyi anlaşın ALLAHIM tek istediğim sizin iyi anlaşıp birbirinizden ayrılmamanız...!
Artık meleğim au diyor ve purt diye ağzından tükürük çıkartmaya çalışıyor maşallah sanki anne diyor arasıra kara gözlüm güleç kızım benim nazarlardan korusun ALLAHIM sizi...
Bizim için hayat ecrin cafede geçiyor devren satılığa çıkardık ama henüz makul bir fiyat vermediler...
Benim için hayat kızlarım ve böyle geçiyor ömür ne mutlu bana seviyorum sizleri çok canlarım

Hiç yorum yok:

İŞTE BENİM MELEKLERİM