20 Temmuz 2009 Pazartesi

YAŞASIN PRENSES YÜRÜYOR


















İlk adımlar emeklemeler ve ilkler herzaman heyecanlandırır hep anneleri annelik böyle bişey hatırlıyorumda ecrin ilk adım attığında
nasılda çığlık atmıştım
Senide korkuturumda birsüre vazgeçersin yürümekten diye endişelensemde içimdeki sevinci böyle yansıtmakmak kendimi alamamıştım..
Senin yürümenle daha iyi olur diye düşünürken senin afacanlığınla benim tedbirsizliğim senin bulaşık makinasına atılan tabletleri bişey sanıp ağzına almanla çok korkuttun bebeğim bebekliğini aradım oan dünya başıma yıkıldı..Miydeni yıkadılar sen artık mahsundun bidaha yapmaz derken yine devam ettin yaramazlığa ama annede gözünü açtı artık başına bunların geldiğini görmemek için heran gözümüz sende olmalı annalik çok meşakkatli ama dünyanın en saf ve güzel duygusu seni öyle mahsun görmeye dayanamam bebeğim sana bunu yaşattığım için çok üzgünüm bebeğim gece müşade altında hastanede çekmiştim bu fotoğrafı
kıyamam nasılda korkmuş



















Yine iş başında benim fırlamam sağlıklı olsunda


















Buradada anahtarla meşgul nasılda uğraşıyo
deliğe yerleştirmek için



















Çekmecelerin çektiğini dilleri olsada anlatsa şuraya
bak çekmeceye yerleşmiş


Senin yaramazlıkların bile özlenir bebeğim iyiki varsın
hayatımızda seni çok seviyorum canım kızım

Hiç yorum yok:

İŞTE BENİM MELEKLERİM