20 Temmuz 2009 Pazartesi

PRENSESİM 2 YAŞINDA






KalpKalpPRENSESİM BÜYÜYORKalpKalp

Canım kızım artık 2 yaşında ne çabuk büyüdü daha dün gibi doğduğun gün gözümde minicik ayaklarına çoraplar büyük olurdu...
Canım kızımın ilk yaş gününü kutlayamadık kutlamayı isterdim ama malesef olmadı:((
Geçen cumartesi kızımın 2,yaş günüydü


Cumartesi akşamı kızıma küçük ama çok güzel
yaş günü partisi yaptık
..
Kızım için çok güzel bir anı olsun istiyorum..
Bu bloğuda kızım için açtım..Prensesim için ilerde okuya bileceği bir anısı olsun istedim...
Senin gelmenle evimize neşe ve mutluluk geldi.
Senin gelmeni sabırsızlıkla bekledim senin beşiğinde uyuduğunun hayaliyle geçirdim hamileliğimin son günlerini...Sen yokken hayatın çekilmez olduğunu bilseydim senin doğmanı daha erkene almayı çok isterdim.. Ama senin içimde olduğun dönemlerdede herzaman mutlu ettin anneyi o minik ayaklarınla tekmelemelerin beni çok mutlu etti güzeller güzeli bir kızım olacağını biliyordum.. Doktorum bana nazlı bir kızın olacak dediğinde çok mutlu olmuştum

..
Senin varlığın bana güç veriyor güzel kızım seni sevmelere doyamıyorum.. Senin yerini evrende kimse dolduramaz...En karamsar,en mutsuz,en umutsuz anımda senin varlığın bana iyi geliyor seni sevince iyi oluyorum sen benim Mutluluğumsun,canımsın,herşeyimsin
ecrinim güzeller güzeli kızım..
Sen çok mutlu ol kızım hayat sana her zaman mutluluk getirsin sev ve sevil mutluluk yağmurunun altında şemsiyesiz kalmanı diliyorum...
Hiç aklından çıkarma prensesim sen bizim için çok değerlisin senin iyiliğin için elimden geleninin daha iyisini yapmaya çalışıcağım herzaman...
Seni çok seviyorum güzel kızım

Annen(^<^)

Hiç yorum yok:

İŞTE BENİM MELEKLERİM