20 Temmuz 2009 Pazartesi

GÜLEÇ KIZIM BENİM



prensesimle kuğulu parktayız ama kuğular ortalıkta yok şunun mimiklerini bak yerim ben senin poz verişini anneye poz ver deyince
böyle bir poz yakaladım canım kızım bakkal amcadan aldığı çerezleri poşette kendisi taşıdı.Biraz yürüyerek birazda arbada oturarak arada bir arabadan inmek istedi sonrada parka geldik..Orada dönen kaykaya bayıldı diğer çocuklarla çerezini paylaştı sonradan vermek istemedi kızdı çocukların hepsi çerezinden almak isteyince..canım kızım paylaşmayı biliyo yinede ama bazen vermiyoruz..Bitanem öyle çok seviyo ki gezmeyi hep evde kaldığı zamanlarda anne baba sayıklıyomuş anneye gidelim diyomuş..Bazen benimle konuşunca gelcenmi kızım dediğimde üzgün ses tonuyla anne delcem diyo kıyamam gelmek istediğini söylüyo şimdi bana leloş diyo epey oldu ama ancak yazabildim..Burnunuda sinek ısırmış fıstığımın
anne, selma,leloş diyo üç kelimeyide çok güzel söylüyoCanım kızım senin tatlı dillerin güler yüzlülüğünle her isteğin gerçekleşir..
Canım kızım bitanem iyiki varsın

Hiç yorum yok:

İŞTE BENİM MELEKLERİM