20 Temmuz 2009 Pazartesi

SEN BENİM İLK BAHARIMSIN



ANNESİNİN BİTANESİ

Canım kızım seninle geçen her günün ayrı bir güzelliği var..Ecrinim yüce ALLAHIN en güzel armağanı seni öyle çok seviyorumki prensesim allahım bize senin gibi tatlı bir prensesi verdiği için ne kadar şükretsek az gelir...
Sen bazen anneyi kızdırsanda fırlama olsanda
senin yerin bende çok başka senin her anının farklı güzelliği var..sen aşkların en güzelisin sen ilk aşksın benim en büyük sürprizimsin canımsın sen düştün düşeli içime senin anlık yokluğunda bile yüreğim kıvranırdı sensiz bir dakikanın bir günün bana ne acı verdiğini bir bilsen seni ilk eve koymaya başladığımda bir anda nasıl içimde bir acı sanki en yakınımı kaybetmişcesine yüreğim ağlıyordu kalbim sıkışıyordu sen benim tek düşüncemsin herzamanda öyle kalacak sen herşeyden önce gelirsin senin için çok güzel hayallerim var sen büyüyünce bunlar gerçekleşicek biliyorum..Hiç şüphem yok senin akıllı ve güzel bir genç kız olacağından..Sen varsın tek benim için gerisi yalan sen benim için çok kıymetlisin herzamanda böyle kalacaksın...

Hiç yorum yok:

İŞTE BENİM MELEKLERİM