20 Temmuz 2009 Pazartesi

ECRİNİNDE BALIKLARI OLDU


Prensesim artık balık sahibi oldu onları her akşam beraber besliyoruz.. Bu resimde ikinci kez denize girmişti geçen sene larada çekildi..
Bıraksam bir saniye içinde onları öldürür ama beraber biraz izleyip kaldırıyoruz Bebeğim öyle çok gezmeyi seviyosunki kim dışarı çıksa onunla gidiyosun ben seni çok özlüyorum senin her anın başka güzel sen benim bitanemsin akıllı kızım dualarım ve ben hep seninleyim sen benim küçücük meleğimsin ALLAH nazarlardan belalardan korusun seni prensesim Sensizliğin zor olucağını her anne çocuğunu kaybedince daha çok anlıyorum senin yokluğun bana acı verir yaşarken ölmüş olurum..Sen benim nefesimsin canım kızım dünya senin varlığınla güzel seni çok seviyorum meleğim hayattaki tek varlığım,sevincim,ömrüm seni seviyorum hemde çok
Bu resimlerde 31 temmuz 2008 de çekildi ecrin 14 aylıkken..


Hiç yorum yok:

İŞTE BENİM MELEKLERİM